Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový význam body image
Lalík, Ivan ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem této diplomové práce je prostřednictvím obsahové analýzy stanovit, které prvky Body image jsou nejfrekventovanější v reklamách v tzv. časopisech životního stylu pro muže a ženy, tyto prvky následně analyzovat a pokusit se vysvětlit, jaké poselství je skryto za použitými prvky body image.
Meaning of Body Image in Marketing
Tarbajová, Viera ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. V první části jsou vymezeny základní pojmy, které s tématem práce úzce souvisí. První kapitla obsahuje definici a historický vývoj body iamge. Následně se práce věnuje marketinhové komunikaci. Bliže se zaměřuje na reklamu a v souvislosti s ní na efektivitu a psychologii reklamy. V rámci této kapitoly taktéž popisuje média a jejich vliv na vnímání ideálu krásy. Druhá část diplomové práce je zaměřená na praktickou, analytickou čínnost. V rámci této části je popsaný teoretický základ a praktické použití obsahové analýzy, včetně metody dotazování. V závěru práce je čtenář seznámen s výsledky obsahové analýzy a dotazníkového šetření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.